fredag 31. oktober 2014

Jared Evan & Statik Selektah - Still Blue

Er det noen som husker posten om Jared Evan og Statik Selektah's Boom Bap & Blues fra halvannet år tilbake i tid? Det albumet ble bedre og bedre for hver dag som gikk og havnet laangt opp på min personlige liste over beste utgivelser i 2013. I går var omsider dagen kommet hvor oppfølgeren skulle ut på markedet, og jeg gledet meg som en liten unge til å lytte. Faktisk så mye at jeg var pent nødt til å ta meg hjemmekontor.
Albumet som har fått tittelen "Still Blue" er minst like bra som det forrige. Det setter seg kanskje ikke like raskt i skallen, men gi det 2-3 lytt og du er garantert solgt. Skikkelig bra beats og produksjon fra Statik Selektah, deilig synging/rapping fra vidundermennesket Jared Evan og gjesterapperne uten tvil "bigtime".


Finnes også på Spotify 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar