fredag 24. januar 2014

My Most Played Tunes of 2013 - Mixtape

Jeg er for tiden sykemeldt og med litt ekstra tilgjengelig tid fikk jeg omsider iverksatt prosjekt mixtape.
Jeg har tatt meg bryet med å samle i sammen de låtene hørte mest på i året som gikk. Min egen 2013 favoritt samling. Ikke nødvendigvis låter fra 2013, men tracks som har satt seg fast i skallen og til stadighet har blitt spilt. Da mixtapen begynte å nærme seg 1,5 timer fant jeg ut at nok fikk være nok, så alt er riktignok ikke med, men med en tracklist bestående av 62 låter har dere mer enn nok å boltre dere i. 
Enn så lenge er den kun å finne på Mixcloud, men om dere grisefete folk vil "blaste" den i bilen så skal jeg hoste opp en download-link. 
Det hele starter opp med litt gammel og god roots før det glir over i nyere reggae og dancehall.. Siste halvdel består av ny og gammel hip hop. Selvfølgelig krydret med masse horn, eksplosjoner og "rattatatatat's".

Dessverre ble det noe kluss med konverteringen, så enkelte av låtene er av litt crappy kvalitet. Jeg håper dere klarer å se bort ifra det. 
Tracklisten finner dere på mixcloud.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar