onsdag 21. august 2013

Latin Hip-hop ?

Er jo morro å høre på musikk som du ikke skjønner hva dem sier på også (med unntak av dere som hadde spansk på skolen.. )

Her er i allefall noen av mine gamle favoritter ihvertfall.. Kort post idag.

Delinquent habits - Tres Delinquents.
 
Legg merke til MTV logoen i hjørnet.. Det var den gangen..
'Siden folka hos SACEM, SME og UMPI plutselig bestemte seg for å blokkere denne videon her på berget
pga av "opphavsrettsmessige" grunner , så legger jeg ved linken til nevnte sang enkelt og greit hos spotify..*



Kid Frost - La Raza


Og sist men ikke minst.. 
Cypress Hill - yo Quiero fumar

2 kommentarer:

  1. Fedt som fy. Etter Breaking Bad fikk jeg dilla på Ana Tijoux. Mye bra låter som jeg ikke aner hva handler om!

    http://www.youtube.com/watch?v=yiQ7S38nKog

    SvarSlett
  2. Det er fyfy å komme med breaking bad linker her nå Morten. Har en kjempepost klar i hodet om mine favorittlåter fra Breaking Bad..Ligg unna :P

    Og spansk rocker ja!

    SvarSlett