søndag 24. mars 2013

Raggabalders kvinnedag

Jeg har en tendens til å informere om Raggabalder sine mixer her, men denne er jeg litt på etterskudd med. Grunnen er rett og slett at jeg har hørt på den så mye at jeg ikke har rukket å poste noe om den.
Raggabalder bestemte seg for å feire kvinnedagen (ja det begynner å bli noen dager siden) med denne kvinne-tapen, og stort bedre kan det ikke gjøres. Det starter forsiktig med litt gamle classics etterfulgt av litt dubplates og litt dancehall. Alt sammen med deilige kvinnelige vokalister.
Om du bare skal høre en låt vil jeg anbefalle den siste. Tuva Syvertsen dubplates (du veit hu dama fra Valkyrien Allstars). Satan i gatan for en låt. Tror jeg har hørt den 400 ganger siden kvinnedagen.

Mixen kan streames under eller lastes ned HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar